anneinargentina.reismee.nl

Un, dos, tres, cuatro, cinco.. uh ?

Buenos tarde :)

Vandaag was weer een geweldige dag in de summer school. Er kwam gelijk aan het begin een klein meisje naar ons toe om ons te begroeten met een knuffeltje en een kusje, ahhh ! We hebben veel foto's gemaakt maar Natalia vroeg ons om ze niet op facebook te posten.. heel jammer, misschien doen we het toch, in ieder geval als we terug zijn in Nederland, maar voor nu zal ik er hier op mijn blog een aantal posten. Ik merkte vandaag dat die kiddies me zoveel energie geven! Ik voel daar niks van de blaren die ik door m'n slippers heb gekregen, de zon kan nog zo hard schijnen maar ik voel geen hoofdpijn, geen moeheid, geen honger en geen dorst, dat komt allemaal later pas. Ik merkte ineens bij mezelf dat ik al deuren dat ik bij de kids was, me top voelde, me nergens druk om maakte, eigenlijk nergens aan dacht! Een beetje van de wereld ofzo, omdat je zo intensief met die kids bezig bent.Haha omg heel zweverig klinkt dit allemaal,echt vreselijk maarikmerkte dat gewoon echt ineens bij mezelf,het iszo leuk daar!Mijn camera was trouwens echt een hit bij de kinderen want iedereen wilde ermee foto's maken en zelf op de foto. Heel leuk! Ook heb ik een aantal kinderen leren ezelen en commando pinkelen (waar de duitse vrijwilligers hard om moesten lachen, aangezien pinkelen in het duits natuurlijkeen plasje doen betekent). Met de vrijwilligers en de medewerkers van Projects Abroad is het trouwens ook echt gezellig, er heerst echt een topsfeer. Morgen hebben we een social event naar een 'hidden waterfall' ergens in de provincie. Dat wordt vast leuk!

Voordat we naar ons project gingen vandaag, zijn we met Natalia naar het kantoor van Projects Abroad geweest, een soort van klein huisje is dat waar de medewerkers van Projects Abroad dus werken. Ook wij mogen er altijd komen, er heerste een hele huiselijke sfeer. Ik vind sowieso dat de organisatie echt informeel met ons omgaat, zo leuk!Op het kantoorontmoetten wij (eindelijk) Sofia, waar wij thuis in Nederland al maanden mee hadden gemaild over van alles en nogwat. We hebben ons gelijk opgegeven voor Spaans lessen, jeej, hopelijk mogen we volgende week al beginnen, zou tof zijn! Ik kan niet wachten!

Over het algemeen zijn er niet echt zieligheden op de summer school. De kinderen komen weliswaar uit arme gezinnen, tenminste de meesten, want er zijn een paar meisjes met mobieltjes(?), maar ze zijn zo vrolijk enuitgelaten! Maar misschien zijn ze dat juist op de summer school, omdat dat hun lichtpuntje van de dag is? Het enige wat vandaag zo was, is dat op het einde 3 kleine meisjes vroegen om nog meer eten..Terwijl ze weten dat ze alleen een snackje (meestal een koekje) krijgen rond half 6. Heel zielig was dat!

Middageten was KIP! Love KIP! Nog steeds geen grammetje rundvlees op! Me gusta!

Buenos noches, chicos !

XXX


PS. Vooral voor papa, mama, lonneke, etc. in mijn profiel op deze sitestaat het adres (van het kantoor van projectsabroad)waar jullie, als jullie dat willendoen,kaarten ofdingenheen kunnen sturen (dus niet naar het adres van het gastgezin dat jullie hebben).

Reacties

Reacties

Lonneke

wat heerlijk meisje dat je je zo op je plekje voelt daar en helemaal in de wolken bent! kan niet beter! hoop dat je snel mag spaanse lessen :) have fun met shoppen!
& i like your ps.berichtje!

Dienke

Hey lieve meid! Dit is echt wat ik hoopte te lezen! Het klinkt zo goed allemaal! Heel fijn, eindelijk iets waar je lekker jezelf in kwijt kan! Ik ben benieuwd naar je social event! & ga snel iets naar je opsturen!

Annemarie

Hai liefjes!
Gezellige avond gehad? :) De social ging niet door, vanwege regen vanochtend, echt heel balen!
XXX

Dienke

Ah jammer!! Maar er komt vast snel een nieuwe toch?!
was een gezellig avondje annie! komt je snel op skype? :)

Maaike

Haaai lievie! wat een heerlijk verhaal om te lezen. Ik wordt er helemaal vrolijk van. Echt zo top dat je het daar zo leuk hebt! Volgens ben je al helemaal gesetteld daar! echt super. Dikke knuffos vanuit hieros

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!