anneinargentina.reismee.nl

Las Violetas

Vandaag zijn we samen met een andere vrijwilligster geïitroduceerd op ons nieuwe project, de summer school (eerste project) was immers tijdelijk. Dit project is een kindergarten in Las Violetas, de armste wijk van Córdoba. Met de bus hier aangekomen, was dat opzich wel duidelijk te zien. Naty (onze coördinator) heeft ons gewaarschuwd voor diefstal en we zullen voortaan geen camera, ipod, etc. meer meenemen.. Onze host mum zei later dat we zelfs beter geen siraden om kunnen doen. Hm. Nou goed, vanaf de bushalte moesten we wat straten lopen en aangekomen bij de kindergarten, bleek dit gewoon een klein huisje te zijn.We hebben de medewerksters van de kindergarten, de directrice eneen andere vrijwilligster van Projects Abroad ontmoet. Samen met de directrice en Naty hebben we ons werkschemabesproken en toen konden we alweer gaan. De 2 andere vrijwilligsters bleven, zij werken in de ochtenden.Voor ons is het de bedoeling dat we in de middagen gaan werken, vanwege onze Spaans lessen die's ochtends zullen zijn (vrijdag beginnen we, yes eindelijk!).De middagshift is alleen nog niet bekenddus totdat deze bekend is zullen we's ochtends werken op de dagen dat we geen Spaans hebben,dit is nl niet elke dag.

Morgenochtend dus gaan we met zn vieren naar Las Violetas en in de middag hebben we een workshop 'Care' op het kantoor van Projects Abroad. Vrijdag ochtend hebben we dus voor het eerst Spaans les, zin in! Aangezien de summer schoolpas vrijdag dichtgaat en we in de middagen nu niks hebben, gaan we hier nog 3x heen om te werken :)

Renée

Wauw, Veel plezier met alles !

Lonneke

love you

maaike

Heerlijk eindelijk die Spaanse lessen:D Zet m op!

p.s: je hebt mail.

Heleen Hoogerwerf

Hoi Annemarie,

Leuk om te lezen wat je allemaal beleefd. Wat leuk dat je Spaans gaat leren, hoe was de eerste les?

Vriendelijk groet, Heleen Hoogerwerf

Angelika

Leuk en spannend weer een nieuwe werkplek! Hoop dat je het ook daar naar je zin hebt.

Annemarie

Hoi Heleen en mams, leuk dat jullie mn blog gelezen hebben! :) We hebben nu 2 Spaanse lessen gehad, ik moet zeggen dat ik het echt moeilijk vind, maar het zal vast goedkomen. Liefs